.

har jätte tråkigt, så därför gör jag det här


13 HAR DU

Ett förhållande: ja

En bästa kill-vän: nej, ingen speciell

En bästa tjej-vän: jag vet inte, har många som betyder väldigt mkt för mig <3

Dejtat en av dina bästa kompisar: nej

Blivit kär vid första ögonkastet: nej

Fått ditt hjärta krossat: nej

Skrikit åt en lärare: tror inte det

Kysst någon och sedan ångrat dig: m.

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: vet inte

Några smycken som kostat över 1000 kr: nej

Snusat: nej

Druckit alkohol: provat


11 DAGENS:

Klädsel: mjukisbyxor, linne, bh, trosor och strumpor

Frisyr: uppsatt i en knut.

Vill ha: coca cola, flum med ebba <3

Låt: ingen speciell

Drog: nej

Saknad: andreas <3

Sjuka: jag, tror jag

Köp: inget än så länge, godis och coca cola lite senare

Godis: inget än :(

Attityd: har bara vart för mig själv typ så ja, ingen

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: nu är jag nog sjuk




FÖRSTA

vän: troligen emma <3

Bil: ingen egen

Kärlek: jag vet inte x)

Husdjur: ketten emma som blev överkörd för några år sedan :(

Semester: troligen till gotland om det räknas.

Jobb: inget

Köpta skivan: vet inte

Fylla: ingen


10 SENASTE

Personen som sms:ade dig:  ebba bromée

Personen som du kramade: veronica

Personen som ringde dig: maja

Personen som du ringde: tova

Personen du sa 'jag älskar dig' till: andreas <3

Alkoholdrycken: vet inte

Bilfärd: hem från discot igår

Filmen du såg: the grudge 1

Gången du grät: igår

Måltiden: ris och kycklinggryta



9 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: jag tror det

Våga hoppa bungyjump: kanske

Dejta något med väldigt mycket tatueringar: det beror på hur själva personen är

Kalla dig själv lycklig: såklart <3

Kunna gråta över en kille: ja

Kunna gråta över en tjej: jo

Ljuga för någon: ja :/

Kunna springa 50mil: haha aldrig! x)

8 FRÅGOR

just nu: tråk framför datorn

Göra imorron: va med andreas, tova, emma, pontus och lucas <3

Säger du till dig själv när allt känns svårt: jag tänker bara på nåt positivt

Har du med dig in på bion: cola och godis

Är det för färg på dina byxor: svarta

Är det för väder hos dig just nu: soligt ;D så ikväll blire nog poolen som gäller :D

Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: håret, tror jag

Skulle du göra om du vann på lotto: det beror på hur mycket, köpa typ massor med grejor




7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. strumpor

2. mjukisbyxor

3. linne

4. trosor

5. bh

6. en blå tofs

7. en lila tofs



6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: haha, nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 13

Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: ja

Använder du huvtröjor: ja

Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: nej, tror inte det

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta könet: många av samma kön men med mer från motsatta tror ja




5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång

Sommar eller vinter: sommar

Vilken ålder har varit bäst hittills: nu, tror jag

Sova på sida, mage eller rygg: allt

Kramar eller kyssar: kyssar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0