27 maj

idag åkte klassen till armémuseumet, inte så värst kul men en dag man överlever. det roligaste var nog att åka buss, haha. men iaf så gick vi typ run och kollade på allt och så var det nån gubbe som berättade massor med saker men man hörde typ inte vad han sa för att han pratade så snabbt men jag gjorde så bra jag kunde. det fanns typ massor med dckor och sånt som var jätte läskiga - och fula. sen åkte vi hem och då hade jag veronica lite roligt ^^ när vi kom hem gick jag och veronica och köpte glass på tuna och sen tog vi massor med kort :D sen hade jag samtal och det gick bra ;)
här kommer lite bilder från idag:














JAG ÄLSKAR GLASS! <3











asåå jag har massor mer bilder men jajg pallar inte lägga ut dom nu, dom kanske kommer senare

kram elin.

Kommentarer
Postat av: veronica ,

och vi är finast! :D <3



http://veronicaeriksson.blogg.se

2009-05-27 @ 20:22:45
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0