25 maj

idag var inte skolan så jobbig, vi gick typ bara igenom vad vi ska göra i veckan och så hade vi hss. skolan har typ fått nått äppelträd så då skulle vi typ plantera det och massa skit. vi gick igenom lite matte och det hade gått ganska bra för mig :D efter lunch var det idrott och man fick välja om man ville va inne och hoppa höjdhopp eller om man ville va ute och typ ha friidrott, jag började med att va inne. jag typ suger på höjdhopp men jag slog mitt rekord som låg på 1 m, jag hoppa 1m och 3 cm :D sen blev det massa tjafs så då pallade inte jag och agnes va kvar så då gick vi ut och hoppa längdhopp, förra veckan när vi hoppade hoppade jag som längst 240 cm men idag hoppade jag som längst 270 cm :D iförsig spöregnade det inte idag... efter idrotten slutade vi och då gick jag, agnes och felicia hem till agnes och hämta hennes badkläder och sen åkte vi till felicia så att hon kunde hämta sina badkläder och sen åkte vi hem till mig. först åt vi chokladbollar och drack pepsi och sen gick vi ut och badade :D det var typ 18 grader så det gick att bada med tanke på att när jag badade i havet var det typ 12 grader ;) vi tog massor och kort och efter att vi hade badat sola vi och sen åkte dom hem. nu sitter jag här och väntar på att det är mat, tror att pappa ska grilla :D shit, det känns verkligen som sommar nu, bara 18 dagar kvar till skolavslutning. det ska bli så skönt med sommarlov och kunna göra vad man vill liksom. i sommar har jag typ inte planerat så mycket att göra, ska väl till gotland nån vecka och till oscarshamn nån vecka, mer vet jag inte. juste, i sommar ska jag bli riktigt brun iaf, det är så jobbigt för jag är alltid kritvit eller röd, aldrig brun :( men det ska jag bli i sommar :D
här kommer lite bilder som vi tog idag när vi bada :D

















tycker att bilderna är fett härliga och är jätte somriga (y' fyfan vad jag längtar asså

kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0