28/5 GRATTIS MELINDA! <3

matdag i dag i skolan, lagade 23 olikka saker ^^
förrätter
*laxspett
*frasvåfflor
varmrätter
*fläskfilé
*potatisgratäng
*klyftpotatis
efterrätter
*kladdkaka
*cheesecake
*annanaskak
*glass
*chokladpudding

typ allt smakade skit, tror inte att vi är riktiga kockar än ^^
här kommer lite bilder på maten, och som ni kanske ser så ser det inte så gott ut x)























men kladdkakan var iaf god (a'

efter att ha lagat mat, bakat, städat och diskat fick vi gå hem, skönt ;)
jag och veronica var på öppna och efter ett tag kom jennie. veronica hade samtal så jag och jennie var kvar på öppna och sen när veronica kom åkte hon och jag hem till henne. på samtalet hade hon typ fått ett brev från ronny som hon skrev i fyfan, jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då x)
om ni har läst fokis blogg så kanske ni har sett rosett frisyren, jag och veronica skulle försöka göra den på varandra, ehm, det blev ju riiiiktigt lyckad, not. jag tror att vi inte har tillräckligt långt hår ^^
jag och veronica fixade lite på min blogg och sen började vi se på en film men vi såg inte klart på den för min mamma kom och hämtade mig

kram elin

Kommentarer
Postat av: t

du glömmde massa saker på efterräterna ..

haha x) <3

2009-06-01 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0