gotland var bäst med dom bästa <3

onsdag-fredag gotland

på onsdag morgon åkte vi mot gotland, det var mycket roligare än vad det brukar vara och tiden gick mycket fortare. först buss i två timmar, båt i tre timmar, cykla två mil på ca, två timmar. vädret var ganska bra fast i slutet på cykelturen haglade det :( vi kom till tofta gården och fick veta vilka vi skulle sova med, jag fick sova med elin g :D vi packade upp våra ggrejor och kollade på alla andras rum, emma och melindas rum var jätte lyxigt! på kvällen åt vi massor med godis och jag märkte att min mamma hade lagt ner massor med godis som jag inte visste om x) aja, jag hade inget liv så jag byggde med mina nappar x)



haha x)



på torsdan va det typ frukost vid åtta och sen vid halv tio var det robinson äventyr eller nått, vi var fyra lag och mitt lag kom trea x) men de var väl lagom kul, har inga bilder från det men för se om det blir några bilder senare om nån har lust att skicka bilder till mig ;) efter det var det typ fritt på stranden så jag och veronica gick typ föst i med fötterna men jag tyckte det var så varmt så jag övertalade veronica att vi skulle ta vårat första dopp för i år så det gjorde vi till slut ;) när vi kom hem badade vi i poolen och då lyckades jag ta kort så nu blir det massor med kort ;D



hahaha, bara för att jag måste hålla för näsan när jag badar x)



jag och veronica ;)





vi solade massa och tog massor med bilder ;) tyvärr hade jag inte så mycket solkräm som jag behövde så ajg blev solbränd och eftersom att min bikini ser ut som den vill så har jag ett V på bröstet, men det står för veronica (a'

på kvällen var det klassfest som ingen var på, alla tog godis och läsk och smög med sig det till sina rum och så satt vi där istället ;)

på fredagen gick vi upp kvart över sex för att städa våra rum och sen äta frukost vid sju och sen cykla till visby -i spöregn! alla var blöta så vi väntade i en timme i visby på våra kläder som en bil åkte och hämta och då typ sprang vi till mc donalds och sen var vi på ringmurens mysterium eller nått. var svårt ibland men ganska roligt. efter det så gick vi typ tre elever med en vuxen och då gick jag, veronica, och elin med elins pappa och då gick vi till en affär och köpte tröjor som det står i love gotland på, skit snygga ;) sen sprang vi och hämta våra väskor och sen till båten. båten i tre timmar, som gick väldigt fort och sen buss i två timmar, hem och sen sova.

idag har jag städat mitt rum och sen vart med andreas, tova och pontus. vi typ myste framför tv:en och jag kan säga att pontus är bra på att prata x) vi va typ bara i en och en halv timme men sen var jag och tova ett tag men sen skulle hon hem och äta och sen kom hon tillbaka och nu ska vi snart ta massor med kort så dom kanske kommer i morgon, vi får se ;)
ha det bra,
kram elin 


andreas du är fan bäst, jag älskar dig så mycket som det går. 13/5, ett datum jag aldrig glömmer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0