äntligen!



filmer som jag har sett och som jag tycker om, har du inte sett dom, gör det!



17 again; Verkligen jätte den bra och blir ju Int sämre av Att Zac Efron är med
som är så snygg!
det finns inget  dåligt med filmen


a walk to remember; den sorgligaste filmen jag har sett! jag grät floder. har bara sett den en gång och ändå så ar det en utav mina favoritfilmer





scary movie 3; jag kunde inte sluta skratta för att den var så rolig! tyvärr såg jag inte hela men det jag såg var riktigt bra!

en shopaholics bekännelser; såg den på bio och skratta jätte mycket men jag vet inte, det kanske är folk som har det så som hon? rolig var den iallafall





drag me to hell; den handlar om trolleri och häxkonst men ändå är den bra, ska jag vara ärlig så höll jag på att **i** ner mig några gånger för att jag blev så rädd!


fredag den 13; har kollat på den från hälften till slutet och sen från början till hälften för att jag råkade sätta på cd2 först utan att jag märkte något men den var ändå bra, lite sjuk bara




hannah montana the movie; jag struntar i vad ni tycker, jag tycker att dne är jätte bra! filmen är så blandad så den passar dom flesta



spiderwick; overklig men bra och rolig.






Kommentarer
Postat av: fridaantman (L)

yes!, inte bara jag som diggar hannah montana! :D<3

2009-11-02 @ 18:50:48
URL: http://fridaantman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0