årets första snö!

spanska provet gick jätte bra, är inte ett dugg orolig att få ig faktiskt. förberedelserna till gamleby var fel men jag hann att ändra dom så att det blev rätt. idrotten gick också jätte bra. brandlarmet gick idag och när vi stog där ute började det snöa! efter det har det gjort det nästan hela tiden, det är riktigt kallt nu!
lite senare ska jag plugga no också, usch.

dagen outfit:


gamla och tråkiga kläder javet, men jag ska någon dag i veckan gå på stan och köpa litte nytt.


igår grät jag, idag skrattar jag åt det




Kommentarer
Postat av: lollo freiman '

sv: abo! jag har försökt att koda från andra internet men det funkar inte.. :/

2009-11-04 @ 16:55:32
URL: http://freiman.blogg.se/
Postat av: Anonym

upptadera förfan

2009-11-06 @ 13:50:21
Postat av: Anonym

upptadera förfan

2009-11-06 @ 13:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0