borta bra men hemma bäst..?

så känns det inte riktigt just nu. eller både och, för jag är redan barnvakt och har bara varit hemma i drygt en timme men iförsig är jag det för att mamma är och hämtar pizza, haha.

igår var det iallafall disco som var ganska roligt, det var mer som dansade än vad jag trodde. själva discot slutade nio men efter det gick vi upp till sällskapsrummet och satte på högsta volym och dansade ett tag till.
slutade tyvärr inte lika bra

i morse gick jag, elin och ellen (som sov hos oss dom två sista nätterna) upp klockan halv sju(?!) för att städa.
åkte från gamleby klockan ett och kom tillbaka till skolan runt tre.

nu kom mamma hem med pizzan så jag måste gå. men alla bilder kommer upp senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0