det är DIG jag har i huvudet hela dagen

städandet går inte så värst bra, det är inte riktigt min grej. men i morgonbitti ska det va klart och jag vill gärna inte gå upp klockan fem för att städa. dammsugaren har jag iallafall fått ut i mitt rum och snart ska jag dammsuga. har lite saker att plocka undan sen också, måste gå ut med alla flaskor och burkar till verkstan, får se hur mycket pengar jag får sen när jag pantar. skulle igentligen behöva panta innan jag går på stan i morgon, men det hinner jag inte.



aja, nu ska jag väl städa klart...


Kommentarer
Postat av: melinda

SV:

hahhaha, nej vi kanske inte är så jätte normala men vi är fan dom tuffaste guuzzzzzzarna i hela fucking worlden ! (hhhhh' <3

2009-11-17 @ 20:52:50
URL: http://melindapadronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0