det stinker kobajs, bokstavligen!

överallt utomhus hemma hos mig stinker det. det gör det bara för att dom precis har gödslat, usch!

i skolan idag redovisade jag inget, så det blir tre redovisninga rpå torsdag, suck! men skönt med hemstudiedag i morgon iallafall, så jag kan sova lite längre än vanligt som tur är



många som har kommenterat om att jag ska blogga mer och ta bloggen mer seriöst och allt vad det är. i skolan kämpar jag allt vad jag har för att hinna klart allt innan jullovet, så när jag kommer hem vill jag bara kasta mig i soffan ett tag och sen måste jag plugga. skolan kommer ju tyvärr före allt annat, men visst kan jag försöka komma tillbaka och blogga som vanligt, men jag kan inte lova någonting!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0