BOTTEN & TOPPEN

                                                         

“Star magnet” från L´oréal paris, man penslar på nagellack och sen sitter det en liten magnet på locket (bilden nedan) som man håller emot nageln med nagellack som gör att det blir en stjärna på



resultat är inte ett dugg bra och stjärnan syns inte mycket alls, se själva

dålig bild men stjärnan skulle inte synts bätte även fast bilden hade varit bättre


Dom korta loven är något som jag alltid har stört mig på, en vecka höstlov, sportlov och påsklov, alldeles för kort. sommarlovet är bra, det är jätte skönt att få slippa skolan och i slutet längtar man nästan lite till skolan för att få träffa alla vänner. vinterlovet är inte lika bra som sommarlovet men det går ändå.

Elnett från L´oral paris, jag vet inte om eran gör det men min stinker skit! den är inte så särskillt bra heller, håret lägger sig väldigt snabbt och det är ju inte riktigt vad man vill att håret ska göra. 

 

   

Rosetter att ha i håret, så himla gulligt! Jag älskar verkligen när man har det, tummen upp på det!

Body Butter home spa mango & papaya, super bra att smörja in kroppen med det efter att man har duschat eller om man är torr



Veronica's blogg, den är verkligen jättebra. roliga prylar, olika händelser och hennes vardag. självklart är hon själv dubbelt så mycket bättre än hennes blogg och så älskar jag henne mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0