hur kommer det gå i morgon..?

i kväll är jag en riktig tröttmössa. på vardagar kan jag knappt somna, på helger är jag skit trött. man vill ju gärna att det ska vara tvärtom.
i morgon ska jag gå upp runt åtta för att sedan gå ut och jogga. mobilen följer med så att det blir lite musik i öronen. när jag berättade i morse för veronica att jag skulle ut och springa och att jag hoppas på att ingen ser mig så sa hon att det är klart att ingen ser dig i skogen, men jag ska ju springa på cylekvägen sa jag, varför det? tänkt om nån ser dig sa hon då. veronica är nog den smartaste personen jag känner (absolut ingen ironi).
jag ska också ta tid och se hur lång tid det tar så att jag vet till nästa gång.


ungefär så här kommer jag nog se ut i morogn, hoppas ingen är vaken när jag är ute och joggar!


Kommentarer
Postat av: veronicaeriksson.

DET DÄR VA INGEN IRONI!

jag är sjuuuukt smart och det är

just därför du älskar mig så mycket! :D

2009-11-21 @ 10:42:26
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0