ovanligt glad idag :D

har varit allt för många deppiga dagar den här veckan, men nu är det slut me de!
har lite kvar att packa men det gör jag senare och lite får jag göra i morgon som t ex smink och tandborste osv.
men snart ska jag hoppa in i duschen och efter det kan jag packa ner tvål och shampo.
i morgon börjar jag nio och mamma ska skjutsa in mig så det betyder att jag kan gå upp nästan en timme senare än vad jag brukar göra! riktigt skönt faktiskt
till gamleby ska jag kanske ha med mig en bärbar dvd om jag får den att funka för just nu laddar den, hade den alltid när jag var liten i bilen eller i båten påväg till gotland. den tar ju lite plats och så ska jag ha med mig lite filmer och massor
min väska just nu, och mer ska tryckas ner i den!



mobilen och batterier till kameran laddas också för att vara säker att inget laddas ut på vägen dit, sen kan jag ju ladda allt när vi kommer fram som tur är!

lite snygga kort från i går




på min kamera blev det bara bilder på mig och tove, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0