shopping med mamma

och hon var lite halvgalen och köpte typ allt jag ville ha, Vilken tur för mig!
Här kommer lite bilder på det jag köpte, pris och vart jag köpte dom



svart baslinne från ginatricot 99:-
jeansleggins från ginatricot 149:-
sjal från ginatricot 99:-



mjukiströja från H & M 149: --
mjukisbyxor från H & M 99: --



samma svarta linne som på bilden där uppe 
rött linne med dragkedja 179: --
Gråa tights från H & M 99: --


(finaste bilden jag vet)

lackleggins från Åhléns 199: --
t-shirt från ginatricot 99: --
Samma svarta linne som på bilden Innan



Vinterskor från DinSko 550: --



Skor från DinSko 399: --



mys med Veronica, Isabelle och Tove efter Att jag hade Varit på stan. vi åkte till bron och köpte godis och nu ska vi kola på "Jag vet vem som dödade mig"Så jag måste gåJag försig så har jag Redan sett den hundra gånger men den är bra ändå, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0