troligen kvällens/nattens sista inlägg

ni får veta vad jag tyckte om filmen i morogn, för då blir det troligen filmtips!
nu nördar jag farmville för att jag och veronica int ehar något bättre för oss!

i morgon ska veronica vara med oliver så jag ska väl lägga ner tid att skriva på bloggen så besök mycket i morgon! kommer säkert se på lite film och tv också, bara slappa tror jag.
åtta color har vi druckit än så länge, hehe. när mamma kom hem sa hon såhär "drick inte upp alla ikväll, jag vill inte vara ansvarig om ni blir beroende" mitt svar blev självklart "bli?" mamma:"juste, man kan ju inte bli någon som man redan är!" så sant så. 

i morgon ska jag


  skriva en lista med filmer

 lägga ut filmtips

 skriva en botten och toppen lista

 lägga ut botten och toppen

 duscha

 prata med mamma om bio

 skriva minst fem inlägg (måste för veronica, annars kommer hon komma hit och slå mig men det är klart att jag kan göra det!)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0