:D

i morse när jag vaknade var det första jag tänkte att jag måste gå till skolan. och så blev det också, även fast jag var lite svullen på ögat. kunde ju inte missa att träffa emma som jag har saknat så mycket!
skolan gick iaf snabbt eftersom att vi slutade kockan ett. då gick jag emma, sandra och ida på stan ett tag och sen gick vi till nico och träffade veronica. vi gick runt ett tag och sen tog jag, emma och veronica 15.15 bussen hem.
igentligen skulle jag, emma och veronica sova över idag men veronica har typ stukat foten (hon gick som om hon vore handikappad) så det blir bara jag och emma. jag vill cykla till bron och köpa godis men det vill inte hon >.<
får se när hon kommer men jag hoppas det är snart :D

uppdatering i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0