i kväll lever jag på godis, tv och datorn!

verkligen en chill-kväll kan man säga. bara suttit här. förutom för en stund sen när jag satte på lite musik som gjorde att jag började hoppa runt här i min barack/mitt hus/rum. snart går väl golvet sönder, fast.. jag kom på att det har det redan börjat gjort, själva baracken står på två bjälkar och tack vare mig och melinda så har dom spruckit ;s får hoppas att jag inte vaknar i natt av att hela huset dunsar i marken...
men jag tänker inte sluta dansa för det, haha :D
blir väl uppe ganska sent om någon underhåller mig på msn,



Kommentarer
Postat av: melinda

hahahha, när melinda och elin är i farten finns det inget som kan stoppa oss :D <3

2009-10-04 @ 09:50:12
URL: http://melindapadronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0