hos veronica

sitter hemma hos veronica och hon är och äter så passar på att skriva ett inlägg :)
jag måste verkligen berömma mig själv för att jag var så duktig i skolan idag. först redoviade jag ett steg och fick röd pist (vg) sen klarade jag av att skriva ut steg 11 (typ 20 sidor). men nu har jag iaf lärt mig hur man gör n är man skriver ut x)
efter skolan gick jag, gustav och emma på stan och sedan satte vi oss på nico. dom gick efter ett tag så då kom veronica och sa att jag skulle va med på hennes träslöjd (?).  som tur var så fick jag det och hennes träslöjdslärare älskar mig, sadik också (haha).
när hennes träslöjd var slut gick vi till bibloteket och lämnade tillbaka min bok så att vi inte behöver betala böter (a)
i bussen hem var det både blod, skratt och tårar, haha. jag tyckte såklart det var jätte kul men jag är ju som jag är (a)
jag och veronica ska snart ta oss till mig och hur vet jag inte medn det löser sig säkert. och ikväll ska vi ut till svalsta och träffa massor och visa att vi verkligen har ett liv.

oförberedd men glad är jag iaf :D

det blev inte ett litet inlägg heller x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0