en helt vanlig söndag kan man säga

det är just så den här söndagen har varit, ta det lugnt, göra det man inte brukar hinna göra och plugga. eller pluggandet har jag inte kommit iång med men det är precis vad jag ska göra nu. det är verkligen något ja måste göra varje söndag för att inte komma efter i skolan, liksom kolla så att jag inte har missat något.
kommer nog ha stressigt med svenska och matte hela terminen men det är det jag tycker är roligast så det är lugnt, engelskan är det ganska lugnt i men tänk om lärarna inte vill ge mig godkännt när jag redovisar? ;o
nog med problem, det känns bra att det snart är ny vecka, hela veckan ser faktiskt bra ut :D

måndag; börjar skolan 08.50, tar bussen till skolan med veronica och gänget. slutar två, gå till nico och vänta på veronica som slutar tre och sedan va med henne.
tisdag; sova, INGEN SKOLA!
onsdag; skola som vanligt, plugga lite efter skolan som vanligt tror jag
torsdag; skola, någon som vill hitta på någe efter? (a'
fredag; skola, någon som vill sova med mig? (a'

alltså är min senaste dag till två och så en hemstudiedag, toppen!
nu ska jag plugga, chao

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER/DISS BLOGG! .. KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

Roligare att skriva när fler läser:)

2009-10-13 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0