en riktig slappdag!

kollade på step up förut också eftersom att jag inte hade sett den första, fick några bullar av veronicas mamma som var super goda!
vi fick ett skrattanfall förut som varade på golvet i tio minuter, och vi kunde verkligen inte sluta x)

nu kollar vi på "brooke knows best" och har fortfarande inte bytt om eller sminkat oss. men om en stund ska jag hem, då ska jag duscha packa och sminka mig och sen ska jag och veronica sova hos melinda.
får se om jag hinner göra ett videoinlägg men jag kan råka glömma bort (a'
i kväll blir det nog många bilder och förhoppningsvis hamnar några av dom på bloggen.


Kommentarer
Postat av: sara je

rider du fortfarande ? har du kvar thure ?

tacksam för svar :) <3

2009-10-24 @ 17:15:35
URL: http://sarajedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0