ett långt inlägg om igår, idag och om en längre tid

kvällen igår var vild oh vi var uppe till halv fem. sov till ett idag och tog det sen lugnt och ät lite frukost och såg på film. runt halv fyra cyklade jag hem och duschade, skyndade mig lite och cyklade sen till skolan där det var prisutdelning. efter det fick man någon äcklig glass, usch.
nu har jag pluggat i en och en halvtimme och har sjukt ont i huvudet men måste jobba mycket så att jag kan ta det lite lugnt på höstlovet.

gårdagen var verkligen jätte rolig och måste göras om!
melindas lillebror martin var på övervåningen med melinda och jag och kajsa där nere och satt och åt, och så hörde vi martin bah "ingen kan stoppa mig nu!", kajsa bara spruta ut cola över hela bordet och mig.
jag, melinda och kajsa sminkade oss också "jätte" fint...

 

syns inte så bra på dom här bilderna hur vi såg ut men snygga va vi!
vi kollade även på twilight som var bäst, jag och veronica ska gå på den nya som går på bio om över en månad, haha :)

jag har också fått ett nytt tangentbord, eller inte ett nytt men den är bra iag, inte så snygg men bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0