humöret gick från toppen till botten

lyssnar på dyster musik och känner mig trött
ska tvätta av ansiktet och ssmörja in det med body butter, får se om ag känner mig lite bättre då, kommer iaf lukta gott ^^

jag är så jävla trött på ditt skitsnack, du får mig att tro massa saker och sen får ajg reda på att det är bullshit ?! varför inte bara säga som det är till mig på en gång i stället för att snacka massa skit bakom min rygg? det är just det som får mig att må dåligt, jag är så jävla trött på ditt skitsnack, bitch

Kommentarer
Postat av: lollo

sv: gjorde du? :D jag hörde faktiskt några hundar skälla från din gård, jag tänkte att det kanske var era hundar ^^

2009-10-15 @ 20:40:31
URL: http://freiman.blogg.se/
Postat av: inez

finns om du vill prata :)<3

2009-10-15 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0