michael jackssons ghost?








första gången jag såg den här så såg jag den med två kompisar, vi höjde volymen och hade ansiktena 20 cm från skärmen. jag höll allvarligt på att kissa på mig, jag skrek och sprang ut från mitt rum. in i köket sprang jag och så la jag mig på golvet och grät. men jag skrattade samtidigt, jag var så jävla oförberedd så hjärtat höll på att stanna! nu skrattar jag åt den men det gjorde jag inte då kan jag lova x)



Postat av: Julia

Vill gärna att du svarar på dom här frågorna i bloggen så jag får svar:
Var köper du alla dina märkeskläder?
Kan du ha en frågastund snart?
Och sista, det var längesen du gjorde ett videoinlägg, kan du inte börja med det igen? :D
puss, tacksam för svar


svar:  jag själv köper inte så mycket märkeskläder, köper ibland när jag hittar något snyggt.
frågestund funderar jag att ha snart, är det många som skulle uppskatta det?
och det där med videoinlägg vet jag inte, de har varit lite så att jag glömmer bort det och så har jag fått så många dumma kommentarer på mina videoinlägg men jag vet inte, ska jag börja med det igen?

Kommentarer
Postat av: aliicia

OMG VAD LÄSKIGT! JAG SKREK SOM FAN XD

2009-10-07 @ 18:24:48
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA BÖRJA MED VIDEOINLÄGG :D

2009-10-08 @ 17:31:19
Postat av: frida antman .

EELLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN, vill du ge mig en hjärtatack? <33

2009-10-11 @ 17:15:46
Postat av: emma einstein !

FAN VA RÄDD JAG VART UNGE !

<3

2009-10-11 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0