några frågor :)

(båda frågorna hör ihop)
Sara skrev;

Rider du fortfarande ? Har du kvar thure ?
Tacksam för svar :) <3

Sofia skrev;

Hej! :D måste bara säga att din blogg e jättebra ! Men har bara en fråga… Varför heter den “elinochthure”.blogg.se ? :P Hoppas du kan svara :P
Kram! <3

svar; när jag gjorde den här bloggen (för typ ett år sen) var jag värsta "hästnörden" och hade en häst som jag verkligen älskade, han var en stor del utav mitt liv så därför fick min blogg heta "elinochthure" för att den skulle ju handla om oss båda. innan sommarlovet så sålde jag thure och slutade rida, jag rider nästan aldrig. igentligen så har jag en ny blogg men eftersom att jag inte har fått någon hjälp att fixa den så har jag fått forsätta med min gamla.

hoppas ni är nöjda med svaren :)

är det något ni undrar är det bara att skriva en kommentar med frågan när som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0