regnig dag på stan

hemma nudå. regnade hela tiden när vi var där. det var någon typ bröstcancer-grej så det var ganska mycket folk där men jag och emma köpte en paj och en latte på donken men pajen var skitäcklig så vi slängde dom och gick iväg och tog kort. båda vart jätteblöta om fötterna bara för att de regnade så mycket. runt tre blev vi hämtade och nu sitter jag här med mina tofflor och fryser.
både igår ich idag har emma och jag varit jätte flummiga, t.ex som idag när hon kastade ut massor med halstabletter på vägen och tyckte att jag skulle hämta dom. sen när hon väl hade övertalat mig att hämta dom och jag gjorde det så sa hon att jag var dum i huvudet som hämtade dom och skrattade åt mig, rolig humor eller hur? okej, emma är värst, hon gick runt med latte-muggen i innerfickan på jackan och sen kastade hon den nästan på en anka >.<
emma frågade mig om jag ville sova med henne och veronica men isånnafall vet jagj inte hur jag ska komma dit för jag vill inte direkt cykla i regnet ^^

bilderna från idag kommer senare, emma har dom

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in

2009-10-03 @ 18:13:46
URL: http://justthebeginning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0