skrattanfall

veronica och jag tryckte i oss lite kladdkaka förut, eller jag gjorde.
vi ska kolla på en film i kväll, eller det blir nog fler filmer men det är en film bestämd, a walk to remember.
som vanligt fick jag och veronica ett skrattanfall nyss
veronica - jag ska till tandläkaren (paus) jag ska sluta tidigare den 5 november, fast det är jätte långt kvar i försig (a)
jag - nej, det är på torsdag nästa vecka
veronica - jaha, men gissa varför jag ska sluta tidigare ;)
jag - för att du ska till tandläkaren?
veroncia - hur visste du det? ;o
jag - för att du sa det nyss? x)
veronica - jaha, men gissa vilken tid, det är inte 15.50
jag - haha, när slutar du i vanliga fall?
veronica - halv fyra :D
jag - men då slutar du ju inte tidigare, du ska till tandläkaren tjugo minuter efter att du har slutat ? x)

sen skrattade vi i all oändlighet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0