svaren!

Nellie frågade;

1 När ska vi ses igen? (a'
2 Vilka bloggar läser du ? ;)
3 Tre saker du aldrig skulle göra?
4 Visst gillar du att gå läängsta omvägen hem till
mig på 40min?(a'
5 Hur kommer det sig att du började blogga?<3
6 Vart i från köper du mest kläder ? :)

svar; 1. snart hoppas jag! :)
2. nu lär det bli många, kommer säkert glömma någon: kissies,dessies, paows, veronicas, melindas, alexandras, falsksanning, alex, alex, nellies, sofiiaofsweden, pollys, belleofsweden, amandavardet, krilles, jennies, jennies, agnes, josefines, fokis, fridas, idas, johannas, carins, matildas, a piece of sisters, filippas, gustafs, baby senorita, hannas, isabells, emmas, emmas, emmas, gaybloggen, peters och saras. ni ser, det är inte så några bloggar x)   

 Anonym frågade;

Här kommer lite frågor du kan svara på:
Kan du lägga in mer dresscode och facelook bilder eller outfits bilder vad du nu kallar det?

Hur gör du för att ha en sån fin kropp som du har? (tränar eller äter du bara nyttigt o.s.v)

Vad använder du för rakfyvel?

Vad använder du för pridukter till ditt ansikte?

och sista frågan, vad har du för bh storlek, haha. du behöver inte svara fall du vill.

TACKSAM FÖR SVAR!
pusspuss

svar; 1.visst kan jag göra det ;)
2. jag äter absolut inte nyttigt, försöker att göra det men lyckas inte så bra, annars tränar jag fotboll två gånger i veckan och nu har jag börjat göra 100 situps per dag. jag säger inte att jag själv har fin kropp det finns många jag är svartsjuk på som har mycket finare kropp!

anonym frågade;

din blogg börjar bli tråkiigt , men snälla kan du försöka uptadera lite mer , förlåt men jag tkr annars att du är bästa bloggaren ;)<33333333333333333333333

svar; jag försöker uppdatera min blogg så mycket jag kan, ska försöka lite till! det där med att bloggen börjat bli tråkig håller jag faktiskt med om, snart kommer ett videoinlägg och ska försöka göra det så ofta som möjligt och så får vi hoppas att bloggen blir roligare

anonym frågade;

Skulle du kan visanågongång i ett videoinlägg hur du sminkar dig?
Så du börjar utan smink sen tar du liksom på puder i steg o.s.v.
Skulle vara kul och veta för du är aldrig fläckig eller har någon rand :O

en fråga till bara, plattar du håret varje dag och vad änvänder du för produkter till ditt hår? för det växer ju jätte snabbt :)

svar; 1. kan försöka göra det men det kan jag verkligen inte lova! tack förresten :)
2. jag plattar i stortsätt aldrig håret, har väl hänt ett fåtal gånger. jag använder gliss från Schwartzkopf som shampo och balsam. mitt hår har alltid växt snabbt och det är jag väldigt glad för om man råkar klippa håret lite för mycket så har det ändå snart växt ut igen :)

veronica frågade;

Alla har ju frågat vad jag vill fråga med..
- Visst älskar dig mig mest av allt? :D
- Och visst älskar du att gå ut klockan fyra på morgonen och ta kort på soluppgången? ;)
- Och visst älskar du att sjunga med mig, då vi tänker tillbaka på den där kvällen? (a)

svar; 1. självklart :D
2. ja men det är klart :D
3. såklart XD

frida frågade;

-vilka bloggar läser du?
-vad ska vi hitta på, ppå höstlovet?
-vad tycker du om mig?

svar; 1. kolla där uppe, orkar inte skriva alla igen ;)

carin frågade;

nu kommer det massor med frågor :D

1. när ska vi ses, det va länge sen nu ? (:
2. är du nöjd med att du började på kunskap ?
3. brukar du läsa kändisbloggar ?
4. vem är din allra bästa vän ?
5. är du nöjd med ditt utseende ?
6. vad använder du för smink ?

svar; 1. när kan du? :D
2. ja det är jag
3. för det mesta ja,
4. jag har många väldigt nära vänner, en av dom är veronica ♥
5. nej, eller inte med endel saker iaf.
6. mascara, fondation och puder.

alexandra frågade;

hur skulle du besrkiva dig själv med tre ord? :)
och vilka berättar du allt för? (;

svar; 1. pålitlig, snäll och galen! 
2. veronica, melinda, gustav och emma.

emelie frågade;

vilken skola går du på ?
hur många hundar har du ?
vem är din barndoms kompis ?

svar; 1. kunskap
2. fem styckna
3. nellie och emma

Anonym frågade;

Du behöver inte nämna någon person:
Men vad är det mesta du har gjort med en kille?
Varför gjorde du och pontus slut?
Hur länge har du känt emma bonder?
Och vem har gjort din header/design?

svar; 1. mer än puss på kinden iaf!
2. det är en personlig fråga som ni inte behöver veta något om men an gillade mig jelt enkelt inte.
3. sen ja, väääldigt länge sen
4. veronica baby

anonym frågade;

-Håller du fortfarande på med ridning?
-Är du fåfäng?
- Kan du tänka dig att ha kort hår?

svar; 1. nej, eller bara när jag är på gotland eller när någon ber mig att gra det
2. vad är det? (och jag ska kalla mig skälv smart)
3. tror inte det

sandra frågade;

-vad fick dig att börja blogga?
-tycker du det är kul att blogga?
-ifall du fick tycka till själv, tycker du din blogg är bra då?
-vem litar du mest på?
-tycker du ditt hår är fint?
-vad är din natuliga hårfärg?
-är du oskuld?

hoppas att jag får svar på alla frågor och att du svarar bra och ärligt !

svar; 1. tänkte pova på och sen fasnade jag i det :)
2. det är klart!
3. har sett bättre, har sett sämre.
4. veronica tror jag
5. ibland, ibland inte, alla har dåliga hårdagar!
6. mörkblondt typ
7. ja

anonym frågade;

hur länge har du bloggat?
vilket är ditt drömyrke?

svar; 1. sen förra året någon gång
2. skådespelerska



svarade självklart ärligt på varje fråga, ingen tvekan om det!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem Johannas blogg? ;o

2009-10-13 @ 20:58:27
URL: http://johannalackgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

FETT nice! :D Jag läser ju din också, som du märker! haha

2009-10-13 @ 22:08:18
URL: http://johannalackgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0