3-2

påvägen dit skrattade jag, elin och agnes åt allt och agnes kunde inte sluta prata om att just nu äger hon församlingshemmet (hennes mamma ska ha fest så dom har hyrt det)
på matchen förlorade vi tyvärr men jag tyckte vi körde bra ändå ;) frisparkar lite överallt och ja. hursom helst så ledde vi i första halvlek med 2-1 och jag körde inget i andra halvlek men då gjorde som iaf två mål.
påvägen hem sa agnes att hon tyckte att jajg skulle skriva en dikt om henne på min blogg och bara för att jag är så snäll så gjorde vi en dikt:

agnes du är så snäll och rar
ingen annan än du församlingshemmet har
mellan dina bröst har du en femma
du vill inget annat än att vara hemma
skämten är inget hon fattar
men ändå sitter hon där och skrattar
vi har roligt i en bil
som vi har åkt i nästan en mil!

sådär agnes, där fick du din dikt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0