eeeeeeeeuw!

jag måste verkligen säga förlåt men jag har haft fullt upp så nu kommer allt på en gång

i fredags efter skolan gick jag och ebba på stan, eter en stund kom mamma och fick betala lite kläder ^^
jag och ebba gjorde i ordning oss tsm och åkte sen till rosvalla oc kollade på match. bara halva för sen åkte vi till herrhagen och discot kan man väl inte direkt kalla roligt men som tur var det iaf lite roligare människor där som gjorde kvällen kul.
kom hem runt halv tolv och kasstade mig i sängen direkt.

i lördags gick jag upp lite innan sju för samlingen till matchen var åtta. åkte med ebba till matchen som melinda och kajsa också gjorde. i matchen blev det 7-0 och valla skrek typ på oss och jag vet inte vad.
påvägen hem skrattade jag så att jag grät för vi krockade med en FASAN! xD den typ flög iväg tre meter ut i diket så den dog nog drekt...
när jag kom hemma kolla jag på tv i typ tjugo minuter sen kom veronica. vi visste inte vad vi skulle göra hela eftermiddagen och kvällen men sen så ringde gustav och ville att vi skulle gå på disco ball night. det var lite strul med hur vi skulle komma dit och hem men det slutade med att vvi tre tog bussen in vid halv sex. vi gick till sporthallen occh kollade på fotboll och pratade med alla roliga killar. discot där sög, har aldrig varit på ett tråkigare disco men när vi kollad epå fotboll var det iaf roligt.
eeeeuw sa adrian till allt och gustav och andré var jätte flummiga.
åkte sen hem med gustavs mamma runt elva.
veronica och jag låg och kollade på tv ett tag och sen somnade vi.

i morse vaknade vi typ nio. efter det har vi bara kollat på tv.
vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag så om ni har något förslag är det bara att säga till!

kläderna jag hade på höstbollen;




kläderna jag hade på disco ballnight;



lite liknande klädsel jag vet men skit samma

och söta nermin i tofsar x)



Kommentarer
Postat av: bloggannass

fin jacka=)

2009-09-29 @ 19:29:32
URL: http://http:/bloggannass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0