en dag kvar till helg :D

nu är jag hemma och har tränat. jag cyklade hem i bara linne och det börjar bli lite för kallt för det nu så jag är helt stel i fingrarna och kan knappt skriva.
i skolan idag var det föreläsning och vi fick se på nån film och sen pratade vi massa.
efter skolan märkte oliver att hans skor hade blivit snodda så han fick låna andreas skor som var alldelles för små, stackarn!
sen träffade jag ebba och så kom emma och så åkte vi buss hem och ibland förstår jag vad det är för fel på endel barn, shit asså! ;o haha
emma och jag åt en hamburgare hos henne och sen cyklade vi till mig.

nu börjar idol som jag måste titta på, skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0