familjehemmens dag på gröna lund

hemma igen!
resan dit, lyssnade på musik och så körde vi vilse i stockholm. hittade rätt tillslut.
på gröna lund åkte jag vilda musen med elias, jetline och katapulten med maja, katapulten igen med david, sen åkte vi insane och det sista jag åkte var extreme med david och veronica. mer kunde jag inte åka för det var så långa köer :(

mamma och pappa tog lite kort, inte dom bästa direkt...




haha, man ser ingenting jag vet x))
och i slutet när det var så långa köer så spelade jag lite...



jao, smaskigt värre ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur kör man fel på väg till grönan? xD lättast att hitta till i hela stan ju ;)

2009-09-06 @ 17:47:35
URL: http://johannalackgren.blogg.se/
Postat av: friida <3

du har inte en bit över? <3

2009-09-06 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0