gå, gå, gå och.. springa?

gick till ryssbergen i skolan idag. sen var det fyra stationer där man skulle göra och sen fick man korv, och ida är korvgalen >.<
efter skolan gick jag till bt med andreas och satt och åt godis med honom ett tag, sen kom bussen.
ebba, melinda och kajsa åkte med samma buss så det blev mycket skratt :D
hem, äta, plugga.
sen matchen som jag inte ens vill prata om, pinsammt'
jag fick iaf köra back och det vet nog dom flesta att jag inte gillar. andra halvlek gick det iaf bättre och jag tyckte att jag själv körde bättre då men det slutade med att vi förlora med 2-1..

ont i huvudet, ont i ögat och trött i huvudet, jag tror jag går och sover nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0