KRAAAAAAAMDAGEN!

idag i skolan åkte vi till björshult och hade säkerhetsdag. vi fick åka i en bil som åkte upp och ner och jag och ida skratta så vi dog. och så fick vi släcka eld på en docka som jag har gjort typ fem gånger förut.
vi kom tillbaka till skolan vid typ halv tre. jag, ida, andreas och daniel gick till bt. daniel tog bussen till sig och sen kom alex och tog bussen till arnö. vi gick till alex och där har vi varit hela eftermiddagen.
nu var det typ en kvart sen jag kom hem och jag sitter och äter cheeseballs (a'
kommer gå och lägga mig tidigt för att i morgon kommer jag bli hämtat typ tjugo över åtta för att åka på match :o det betyder att jag måste gå upp runt halv åtta, jag kommer dö.

bilder från dagen kommer kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0