lite fort om dagen

tänkte skynda mig att skriva ett inlägg eftersom att 90210 börjar snart. i skolan idag hade jag tre kp. fick reda på att på torsdag är det fotografering och på fredag slutar vi tjugo över två?! en timme och tjugo minuter senare än vad vi brukar, vi ska ha nån jävla säkerhetsdag >.<
tog bussen hem fem över halv tre med gustav och busschaffören körde som en galning, haha^^
fick skjuts av mamma till träningen och jag vet att det låter töntigt men jag har typ lärt mig att skjuta vrist:D inte för att dom kommer så lång med ändå ^^
i morgon slutar ju jag tre eftersom att jag ph och sen så kommer inte jag i håg om jag och nellie bestämde att vi skulle va på tisdagen eller onsdagen x)) vi får se hur det blir, annars hittar jag på något annat.
jag tänkte lägga till några nya kategorier så ska jag få lite mer och nytt att skriva om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0