måndagsmys! XD

skolan giick lika trögt som vanligt, höll på att missa ett k-pass också.
efter skolan åkte jag buss hem med gustav. jag åt lite mat och packade till träningen. sen kom elias springande och sa att shakira hade ramlat ner i poolen ;o men det var lugnt.
fick skjuts till träningen och allt gick bra. enda tills bella knäa mig så jag tappa andan, men det var lugnt, jag sprangmed armarna upp i luften, men sen i slutet, då skjuter hon mig i ansiktet också ;O
dom som känner mig vet nog vad jag gjorde, jo jag sprang av plan och la mig på marken och skratta så jag grät, såklart!
nu har jag bara lite ont i huvudet och fläskläpp x)
90210 går på tv nu som jag måste se, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0