ska elin gå ut nian med mvg i idrott?

som ruriken säger, kommer det bli så? ida var nämligen sjuk idag så jag orienterade ensam. okej, jag var inte ensam hela tiden men jag gjorde ju allt så det räknas inte ;)
efter skolan åkte jag, emma, andreas och alex buss till arnö och så va vi hos alex.
vi gjorde inte så mycket, kollade på film och åt kladdkaka och sen så åkte jag och emma buss tbx till stan.
åkte till affären med emmas föräldrar och sen cyklade jag från emma till mig.
har nyss käkat pizza och snart ska jag cykla till emma för jag ska faktiskt sova där inatt. jag vet att ni blir avundsjuka för att får sova med henne och inte ni ;)

puss

Kommentarer
Postat av: ellsie

fin blogg :D

2009-09-16 @ 20:42:09
URL: http://ellsie.blogg.se/
Postat av: Anonym

dt blir vi inte !

vem vill sova me den fula fittan ?! :O

2009-09-17 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0