tråkigast ^^

bara för att jag har så tråkigt och jag förstår att ni vill veta allt om mig:
 

100 frågor.

TESTET BÖRJAR:22:20

1. Fullständigt namn - elin elvira larsson
2. hur gammal är du? - 13
3. Vart bor du? -  nyköping
4. Bor tillsammans med? - mamma , pappa, maja, amanda, elias och älva
5. Färg på ditt hus? -  rött
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född? - 960626
8. Klass? - 7 gul (7kt ful)
9. Vilket år tar du studenten? - jag har ingen aning ^^
10. Något jobb? - nej
11. När gick du upp i morse? - tio över sex
12. När ska du sova? -  ganska snart
13. Duschat idag?  - nej, igår
14. Kramat någon idag? - många efter som det är kramdagen (a'
15. Pussat någon idag? - inte vad jag kommer ihåg x)
16. Vad har du ätit idag?- för mycket antagligen
17. Dagens klädsel? - jeans och t-shirt
18. Dagens smink? - fondation puder och mascara
19. Dagens sötnos? - ingen speciell
20. Dagens roligaste? - haha, hemma hos alex
21. Har du många vänner? - haha nej, jag är mobbad? såklart jag har
22. Hur många har du kysst? - mowahahaha
23. Vem kramade du senast? - ida
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - emma

favorit:
(just nu)
31. Film? -  raise your voice
32. Låt? -  hertache on the dancefloor
33. favvo Mat?.  pannkakor
34. Dryck? - höhö, nu vet jag inte längre ^^
35. Färg? - röd
37. Stad? - visby
38. Land? - italien
39. Ämne i skolan? - matte
40. Människa? - alla mina vänner

senaste:
41. Personen du tänkte på? - emma
42. Personen du kysste? - pontus
43. Gången du spydde? -  vet inte
44. Gången du grät? - här om dagen
45. Pizzan du åt? - vet inte vad den heter x)
46. Gången du var i Göteborg? - typ två år sen :(
47. Gången du var i Stockholm? - lite mindre än en vecka sen
48. Gången du var full? - aldrig
49. Gången du var hög? - aldrig

antingen eller:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - det beror på med vem
54. Tvspel eller datorspel? - jag vet inte? xD
55. Singel eller upptagen? -  upptagen
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - haha
59. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother tror jag
60. Blondt eller svart hår? - blond
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -  höger
65. Coca cola eller fanta? - coca cola men nu får det väl bli fanta då :(
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? -  båda
69. Leva eller dö? - leva


antal:
70. Personer du älskar? - många
71. Personer du hatar? -  hata är ett starkt ord
72. Gånger du varit full? - 0
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 3 tror jag
74. Glassar du ätit på en dag? - runt fem kanske? xD
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - inga?
77. Gånger du varit hög?- 0
78. Personer du saknar just nu? - 4
79. Gånger ditt hjärta brustit? - allt för många gånger

vem
:80. Vill du kyssa nu? - jag vet inte...
81. Ska du träffa imorgon? - laget, emma och veronica :D
82. Sjöng dusenast för? - någon som kanske hörde mig idag, ja vet inte x
83. Hade du senast en msn-konversation med? emma
84. Spelade du tvspel med senast? - ingen aning
85. Vill du ta med på resa nu? - den ssom vill föjla med mig
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - cepet på bussen antagligen ^^
87. Förtjänar att dö? - îngen
88. Är söt? - det är många
89. Vill du sova jämsides med i natt? - den som är snabbast hit


vad:
90. Gör dig glad? - när någon visar att den verkligen bryr sig om en
91. Gör dig ledsen? - alldelles för mycket
92. Vill du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp göra? - skoluppgifter
94. Vill du ha nu? - ett stort glas med iskall cola
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - det är ett tag kvar ;)
96. Längtar du till? - julafton :D
97. Tycker du om dina betyg? - får inte betyg
98. Ångrar du i ditt liv? - jag vet inte
99. Är det bästa som hänt dig? - ag skulle aldrig klara mig utan alla vänner

100 .  Hur Mycket Är Klockan ?  - 22:37


Kommentarer
Postat av: jesper :)

kan man få msn? (a)



jaggillartuttar @ bdb :)

2009-09-11 @ 22:57:12
Postat av: Inez

hehe vi fyller fan år samma dag :D:D <3

2009-09-12 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0