gröna lund i morgon

hela lördagen känns bort kastad. efter matchen har jag inte gjort någonting, hur tråkit som helst!
i kväll ska jag uppdatera så mycket som möjligt medans jag kan för i morgon kommer det va väldigt dåligt med de :/ så medans ni är ledsna över att jag inte uppdaterar så har jag roligt på gröna lund :D
maja har lovat mig att åka insane med mig. jag ska iaf åka insane, jetline, frittfall, katapulten, kvasten mm.
jag vet inte om jag ska ha med mig mobilen för jag är rädd att tappa bort den eftersom att jag är så klantig :$

eftersom att jag har haft så tråkigt så har jag kollar runt på typ alla bloggar jag vet. så jag har fått läst skryt, saker som provocerar och om bloggkrig. det tycker faktiskt jag är ganska roligt. jag sitter liksom här och skrattar å dom i min ensamhet. tur är det att dom finns, för det sägs att ett gott skratt förlänger livet så nu måste jag va odödlig!



längtar verkligen till i morgon...

Kommentarer
Postat av: emma bästis

jag älskar dig finis piggilinis

jag tycker du ska ha en till frågestund :d

2009-09-05 @ 20:40:23
URL: http://eemmabonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0