veeeeeronica (L)

idrott idag på sista passet, orientering. jag och ida var bäst, okej vi sprang för långt och råkade ta fel kontroll på en men på dom andra gick det jätte bra ;D
efter att vi hade slutat gick jag tillbaka till skolan och träffade gustav, andré, matias, andreas och charlie.
runt halv fyra gick jag till nico och möte veronica som hade med sig hela gänget, johan, rasmus, emil, marcus och några till tror jag fast jag vet knappt vad alla heter x)
jag och veronica åkte iaf buss hem sen och va ett tag hos henne och sen kom mamma och hämtade mig



en lite halvful bild jag vet, men jag är så dålig på att lägga ut bilder ibland, ska försöka bli bättre på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0