ni som ändå inte bryr er behöver inte läsa

var på jätte bra humör förut men nu har det vänt. jag känner mig så trött på allt, och då menar jag verkligen allt. bloggen, bdb, msn, godis och killar, framför allt godis och killar. godiset får en att känna sig fet och killarna får en att känna sig osäker. deppigt inlägg jag vet men det är såhär jag känner just nu.
båda sakerna går liksom ihop med varnadra men jag har bestämmt att efter att jag har ätit upp alla plopp (och då kommer jag troligen dela med mig med ganska många) så ska jag sluta äta godis. jag började med colan och det har gått bra, men sen ska jag sluta godiset också. ja ska äta lagom mycket mat och sen går jag ju på fotbollsträningarna och det. och sen det här med killarna, asså dom kan vara underbara men dom gör så att man blir förvirrad och inte vet vad man vill, som om man vill två helt olika saker. det river upp gamla sår och det gör att jag känner mig lurad, utnyttjad och allt skit på nytt. jag beöver verkligen skriva av mig för det är så mycket som finns där inne som bara vill komma ut. vad ska man göra när man känner såhär? allt känns värdelöst och hur ska jag kunna komma vidare, kommer jag någonsin gå vidare? allt syftar inte på en och samma kille, det är så utspritt mellan alla killar. vad gör man när det inte ens räcker att vara sig själv?


vart är du nu, när jag behöver dig som mest
det sitter så jävla rätt just nu

hoppas på att bli på bättre humör när jag kollar på idol

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman .. ;( <3

2009-09-09 @ 22:09:20
Postat av: Terese

Fin blogg.

Hoppas att du vart på bättre humör?

2009-09-09 @ 22:36:38
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: melinda

gumman, jag finns här om du vill prata <3

2009-09-10 @ 05:49:58
URL: http://melindapadronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0