B&T








tunga väskar fulla med skolarbete, min väska är grymt tung och jag brukar bli röd på min axel för att den är så tung. ida sa till mig idag att jag borde rensa min väska från gamla skolarbeten och jag håller med henne så därför ska jag göra det i kväll!

att vara mörkrädd, det suger verkligen! ni har kanske märkt att jag älskar skräckfilmer och det gör det hela värre. jag får panik om jag kanske ska gå hem från någon kompis och det är mörkt, det brukar sluta med att jag springer och komer hem helt anfådd




att vara på shoppingrunda med veronica, att verkligen få prata ut och titta i nästan alla affärer och köpa nästan  allt man vill/behöver, kan det bli bättre?!

läsa bra böcker, låter inte lite pluggis, huh? nej men jag läser ju om jag kunde drömma (fortfarande) och den är så bra att man knappt kan sluta! jag har inte så mycket kvar och sen har jag läst ut den och då är det bara att börja på nästa bok :)



Kommentarer
Postat av: veronica eriksson.

yeeey, jag är bäst att shoppa med!

2010-01-19 @ 20:57:00
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0