lördag

oj, skoldagen var ju så behövande! någon mattelek, skriva ut ett steg, glosförhör och påbörjade på skisserna till grytlappen som jag ska göra i gamleby. det var allt vi gjorde, det hade jag hunnit på typ en timme i vanliga fall men dom drog verkligen ut på tiden... pappa hämtade mig runt kvart över ett och han körde som en galning (som vanligt) och när vi körde av motorvägen och upp på bron över motorvägen så stannade han och skrek " STANNA VÄNLIGEN, DU HAR EN FÅGEL PÅ DIG! FÅGEL, FÅGEL, FÅGEL, FÅGEL, FÅGEL! " som om någon skulle höra honom? haha
när jag kom hem var det bara att sätta sig i bilen och åka till bron och köpa godis (som tur var så var det mamma som körde).
nu kom jag precis från stallet i kväll ska jag bara ta det lugnt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söt du är när du inte tuperarar håret så mycket! :)

2010-01-23 @ 17:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0