:)

Anonym frågade:
Tack!
Det var kul att läsa :)
Cucci och Gina var sötast, vems är Ginas? :D

svar: just nu är gina allas men vi får se hur det blir när hon är lite större :)

Anonym frågade:
var har du köpt kläderna till hunden?

svar: jag har köpt dom på CaZooMa  

Anonym frågade:
du har väl photo-shop i 30dagar?
Kan inte du skriva villken sida man går in på och hur man gör :))

 svar: nej det har jag inte, jag hade det för några månader sen, men nu har jag något slags paint.
jag fick tag på photshop genom att klicka mig fram på google.

 

 


fortsätt ställa frågor!


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha , men det ligger jättemycket bakom videon.. och det är inte besökarna vi vill åt inte jag iallafall..

2010-01-17 @ 11:34:56
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0