har varit uppe sen åtta...

och vet ni vad jag har gjort klart från när jag vaknade? en bokanalys :D så jag ska bara plugga ett litet tag till och sen ska nog kolla på en film, gå ut stallet och sen duscha. sen lär jag väl vara så trött så att jag somnar, haha.

igår läste jag ut 'omjag kunde drömma' och jag inte bestämma mig om jag börja läsa på den andra boken eller inte... vecka 5 när jag åker till gamleby ska jag iallafall ha med mig boken så jag kan läsa lite när jag har lust ;)



börjar bli en vana att gå ut varje morgon och ta några kort, haha nej men jag tycker att det är så fint när man ser frosten. bilderna är som ni kasnek ser oredigerade men jag kommer även redigera dom och lägga ut dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0