rörig dag...

i skolan idag fick jag reda på att jag skule ha spanska prov på eftermiddagen så hela förmiddagen satt jag och pluggade. på eftermiddagen när jag gjorde provet gick det faktiskt väldigt bra! hade missat lite i mitt steg så det fick jag göra men godkänd blev jag :D
bussen påväg hem var proppfull och när jag klev av bussen blev jag lite förvånad då mammas bil stog vid vägen. toppen tänkte jag, nu får jag skjuts! men det var ingen i bilen så då trodde jag hon hade fått motorstopp eller något. när jag hade gått 100 meter hör jag maja skrika på mig som var vid bilen och även mamma var där så då var det bara att gå tillbaka till bilen. mamma hade tydligen åkt och hämtat maja och sen mötte dom fyra hästar som sprang ute på vägen...

dagen har varit bra och jag hade tur i oturen, men i vad får ni inte veta ;)

one tree hill väntar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0